dejting karlstad kommun Ivoclar Vivadent
nätdejting bra presentation dejting Norden

muslimsk dejtingsida exempel IPS e.max 500 MPa

magnifying glass

dejta rätt lottorad IPS e.max litiumdisilikat: 500 MPa ger starkare förtroende och nya möjligheter

svenska gratis dejtingsidor gratis dejtingsidor för ensamstående föräldrar namn Genomsnittlig biaxial böjhållfasthet på 500 MPa är en fördel för tandläkare, tandtekniker och patienter

dejta filippinska tjejer nätdejting gratis för unga hjärtan Ända sedan IPS e.max introducerades, har tandläkare och tandtekniker över hela världen litat på den hållfasta och estetiska litiumdisilikat-glaskeramen IPS e.max. 11 års kontinuerliga kvalitetstester bevisar: Den här keramen har en genomsnittlig biaxial böjhållfasthet på 500 MPa.

dejta kändis Sedan IPS e.max introducerades (2005) har detta helkeramiska material visat att det fungerar utmärkt och går att lita på. Mer än 100 miljoner restaurationer och en överlevnadsgrad på mer än 96 % talar för sig själv. 11 år av framgångssaga visar sig inte bara i patientarbetet, utan bekräftas även i internationella kvalitetstester. I varje materialbatch kontrolleras ett stort antal egenskaper så att den önskade standarden uppfylls. Mer än tio års fortlöpande kvalitetstester har visat att IPS e.max litiumdisilikat har en biaxial medelhållfasthet på 500 MPa, vilket bekräftar den höga lyckandefrekvensen.

Materialet förblir oförändrat

dejtingsajter för skilda världar Materialet IPS e.max litiumdisilikat förblir oförändrat. Fram tills nu har Ivoclar Vivadent endast visat de relevanta minimivärdena för styrkan. “Vissa företag visar sina högsta testresultat i sin kommunikation. Vi bedriver ansvarsfull marknadsföring och därför förmedlar vi konservativ data till våra kunder. Detta ger en säkerhetsmarginal, om t.ex.  bearbetningsinstruktionerna inte skulle följas strikt“,  förklarar Patrik Oehri, Chef för  R&D Services and Corporate Quality Management vid Ivoclar Vivadent. “Efter tio års framgång och tusentals producerade och testade batcher, kommer vi från och med nu – liksom de flesta andra tillverkare - kommunicera medelstyrka.”

Alla parter gynnas

nätdejting vad ska man skriva yrkesdagbok Tack vare den kliniska data som finns, har det visat sig att materialtjockleken på IPS e.max litiumdisilikat-kronor kan minskas. En tjocklek på endast 1 mm är tillräcklig för kronor som cementeras adhesivt. Dessutom kan minimalinvasiva ocklusala fasader framställas med IPS e.max CAD. Detta innebär att konservativ tandvård understöds. Tandläkarna får ännu fler möjligheter för att använda IPS e.max till minimalinvasiva restaurationer.
Dessutom får tandteknikerna bekräftelse på att de har fattat rätt beslut med IPS e.max. Flexibiliteteten ökar när högestetiska restaurationer ska framställas. Patienterna kan glädjas över att högre värden på hållfasthet betyder att mer naturlig tandsubstans kan behållas.

IPS e.max® är ett registrerat varumärke från Ivoclar Vivadent AG.